Pentru ca intr-o buna zi sa pot merge singura am nevoie de voi. Ma puteti ajuta donand orice suma in unul din conturile deschise la BRD Timisoara:

lei: RO08BRDE360SV15566143600

euro: RO26BRDE360SV04570833600

titular cont Constantinescu Ionela Elena (mama)

Va multumesc!

miercuri, 4 mai 2011

Prima pagina din jurnalul blogului meu

Aceasta este. Prima pagina. Un nou inceput pentru mine si parintii mei. Atat imi doresc. Un nou inceput cu un final fericit. Sper si ma rog sa-mi fiti aproape. Si sa ma ajutati, astfel incat filele jurnalului meu sa se umple doar cu povesti frumoase, cu ganduri bune si sperante implinite. Am doar 6 ani, dar stiu ca asa va fi... pentru ca asa mi-au zis calutii mei... pe care ii iubesc foarte mult. Ce caluti? Veti afla. Stati pe-aproape...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu